الاثنين، 13 أبريل 2015

صور حب وكلام حب صور رومانسية وكلمات رومانسية

FIND HERE YOUR TOPIC
صور حب وكلام حب صور رومانسية وكلمات رومانسية 

اجمل صور حب وكلام رومانسى , كلمات رومانسية جميلة جدا وصور رومانسية كلام حب جديد جداا 
احلى مجموعة صور حب ورومانسية وكلام حب رومانسى للعشاق

صور , حب , رومانسية , كلمات , كلام , عشاق


همس فِي أذُنهَا قائِلاً : 

" سأكُونُ لكِ أباً حريصاً على ابنتهِ،  

وأخاً غيرواً عَلى أختهِ 

، وطِفلاً عشوقاً لأمهِ  ،

وزوجاً يرعىَ زوجتهِ. "♥♥


=================

انا مش باقية عليك مش ناوية اعيش فى الجو ده
واللعبة اللى فى ايدك عرفت تكون متمردة
يا حبيبى انا مش كده انت اللى خلتنى كده
ضيعت سنين كتير وانا كنت عايشة مغيبة
تنسا وبتروح بعيد وانا فى الجراح متعذبة
خلتنى اكره يقولوا عليا انى طيبــة

- - - - - -

انا من كتر الجراح مبقيتش عارفة اعدها
وبنيت احلام كتير لكن غرورك هدها
كداب بس الحقيقة فى يوم بتكشف نفسها
شكرا على كل حاجة عشان خلاص فوقتنى
انت مظلمتنيش بالعكس ده انت لحقتنى
ومسيرى فى يوم هعيش مع حد قلبه يحبنـــى

- - - - - - -

بينى وبينك حاجات مش عايزة حاجة منها
وخلاص الوقت فات كل اللى كان بينا انتهى
مش فاضل ذكريات بينا عشان ارجعلها
انا كنت سنين كتير عن الحقيقة مغمضة
من بدرى انا شاكة فيك دلوقتى انا متأكدة
من حقى فى يوم اعيش ولا انت رايك غير كــده .










FREE INFORMATION FOR YOU

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق